ОПП № 2: СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ (124 Системний аналіз)
(бак.) [2019] - Шарапов Михайло Михайлович
РНП на 2020/2021 навчальний рік
ДВС.2.07 Курсова робота
Вибірковий блок "Стохастичний аналіз систем"
Кількість кредитів ECTS: 2
Форми заключного контролю:
Обсяг у годинах:
Click!
- всього - 120 год.
- cамостійна робота - 120 год.
Код | Дисципліна | семестр | Екзамени | Заліки | Проміжний контроль | Курсові проекти / роботи | Навчальні та виробничі практики | Підсумкові атестації | Кредити | всього | всього навчальних | лекції | лабораторні | семінарські | індивідуальні заняття | консультації | практичні | Самостійна робота | Навчальні та виробничі практики |
---|
ДВС.1.07 | Курсова робота | 6 | | | | 1 | | | 2 | 60 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 60 | 0 | ДВС.2.07 | Курсова робота | 6 | | | | 1 | | | 2 | 60 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 60 | 0 |
Компетентності: - К18 Здатність формалізувати проблеми, описані природною мовою, у тому числі за допомогою математичних методів, застосовувати загальні підходи до математичного моделювання конкретних процесів
- К21 Здатність формулювати задачі оптимізації при проектуванні систем управління та прийняття рішень, а саме: математичні моделі, критерії оптимальності, обмеження, цілі управління; обирати раціональні методи та алгоритми розв’язання задач оптимізації та оптимального керування
- К23 Здатність використовувати сучасні інформаційні технології для комп’ютерної реалізації математичних моделей та прогнозування поведінки конкретних систем а саме: об’єктно-орієнтований підхід при проектуванні складних систем різної природи, прикладні математичні пакети, застосування баз даних і знань
- ФКСАС 2 Здатність проводити аналітично обґрунтоване планування експериментів і спостережень, здійснювати статистичний аналіз отриманих результатів та коректно їх інтерпретувати
Програмны результати навчання (ПРН): - ПР11 Знати і вміти застосовувати на практиці системи управління базами даних і знань та інформаційні системи
- ПРСАС 3 Знати алгоритми і коректно застосовувати на практиці методи прогнозування
|