ОПП № 7: СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ (124 Системний аналіз)
(бак.) [2023] - Шарапов Михайло Михайлович
РНП на 2024/2025 навчальний рік
ОК.03 Філософія
Обов'язкові навчальні дисципліни
Кількість кредитів ECTS: 4
Форми заключного контролю: екзамен
Обсяг у годинах:
Click!
- всього - 120 год.
- всього навчальних - 56 год.
- лекції - 28 год.
- семінарські - 26 год.
- консультації - 2 год.
- cамостійна робота - 64 год.
Код | Дисципліна | семестр | Екзамени | Заліки | Проміжний контроль | Курсові проекти / роботи | Навчальні та виробничі практики | Підсумкові атестації | Кредити | всього | всього навчальних | лекції | лабораторні | семінарські | індивідуальні заняття | консультації | практичні | Самостійна робота | Навчальні та виробничі практики |
---|
ОК.03 | Філософія | 5 | 1 | | | | | | 4 | 120 | 56 | 28 | 0 | 26 | 0 | 2 | 0 | 64 | 0 |
Компетентності: - ЗК01 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу
- ЗК11 Здатність генерувати нові ідеї (креативність)
- ЗК16 Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя
- СК3 Здатність будувати математично коректні моделі статичних та динамічних процесів і систем із зосередженими та розподіленими параметрами із врахуванням невизначеності зовнішніх та внутрішніх факторів
- СК4 Здатність визначати основні чинники, які впливають на розвиток фізичних, економічних, соціальних процесів, виокремлювати в них стохастичні та невизначені показники, формулювати їх у вигляді випадкових або нечітких величин, векторів, процесів та досліджувати залежності між ними
- СК10 Здатність розробляти експериментальні та спостережувальні дослідження і аналізувати дані, отримані в них
Програмны результати навчання (ПРН): - ПРН17 Зберігати та примножувати досягнення і цінності суспільства на основі розуміння місця предметної області у загальній системі знань, використовувати різні види та форми рухової активності для ведення здорового способу життя
|