НАЗАД

ОПП № 1:  СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ (124 Системний аналіз) (бак.) [2022] - Шарапов Михайло Михайлович

РНП на 2022/2023 навчальний рік



ОК.33 Рівняння математичної фізики

Обов'язкові навчальні дисципліни

Кількість кредитів ECTS: 3

Форми заключного контролю: залік

Обсяг у годинах:
Click!
  • всього - 90 год.
  • всього навчальних - 30 год.
  • лекції - 14 год.
  • консультації - 2 год.
  • практичні - 14 год.
  • cамостійна робота - 60 год.

Компетентності:
  • К02 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях
  • К05 Здатність спілкуватися державною мовою усно і письмово
  • К07 Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел
  • К20 Здатність визначати основні чинники, які впливають на розвиток фізичних, економічних, соціальних процесів, виокремлювати в них стохастичні та невизначені показники, формулювати їх у вигляді випадкових або нечітких величин, векторів, процесів та досліджувати залежності між ними
  • К24 Здатність організовувати роботу з аналізу та проектування складних систем, створення відповідних інформаційних технологій та програмного забезпечення
  • К25 Здатність представляти математичні аргументи і висновки з них з ясністю і точністю і в таких формах, які підходять для аудиторії як усно так і в письмовій формі
Програмны результати навчання (ПРН):
  • ПР01 Знати і вміти застосовувати на практиці диференціальне та інтегральне числення, ряди та інтеграл Фурьє, аналітичну геометрію, лінійну алгебру та векторний аналіз, функціональний аналіз та дискретну математику в обсязі, необхідному для вирішення типових завдань системного аналізу.
  • ПР04 Знати та вміти застосовувати базові методи якісного аналізу та інтегрування звичайних диференціальних рівнянь і систем, диференціальних рівнянь в частинних похідних, в тому числі рівнянь математичної фізики.
  • ПР09 Вміти створювати ефективні алгоритми для обчислювальних задач системного аналізу та систем підтримки прийняття рішень.
  • ПР15 Розуміти українську та іноземну мови на рівні, достатньому для обробки фахових інформаційно-літературних джерел, професійного усного і письмового спілкування, написання текстів за фаховою тематикою.